loading...
عاشقانه
daniel بازدید : 30 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (1)

بی پناهی یعنی

زیر آوار کسی بمانی

که

قرار بود

تکیه گاهت باشد…

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری :
“غم تمام می شود”
“غصه نخور”
“مشکلات حل می شود ”
و …
دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..
یکی که بهش اعتماد داری ..
بهت اعتماد داره ..
از دلتنگی هاش برات میگه ..
از دلتنگی هات براش میگی ..
آروم میشه ..
آروم میشی ..
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه ..
این حس مثل قطره های باران پاکه ..
ولی حیف دیگه تنهام
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دوسـت دارم یـڪ شبــﮧ، هفتــاد سـال پیـــر شـوم
در ڪنــار خیـابــانی بـایستـــم . . .
تـــو مـرا بـی آنڪــﮧ بـشنــاسی ، از ازدحـام تــلخ خـیـــابـان عبــور دهــے . . .
هفتـــاد ســال پیـــر شـدن یــک شبـــﮧ
بـه حـس گـــــرمــی دسـتـ های تـــو
هنــگامـی کـه مرا عبــور میـدهـی بــی آنـڪـﮧ بـشنــاســی،
مــے ارزد . . .!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
گفته می‌شد: « هر كه با ما نیست با ما دشمن است!»
گفتم: آری، این سخن فرموده اهریمن است!
اهل معنا، اهل دل، با دشمنان هم دوستند،
ای شما، با خلق دشمن! قلب تان از آهن است؟!
"فریدون مشیری"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
نمی بخشمت بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی 
بخاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی 
نمی بخشمت بخاطر دلی که برایم شکستی 
بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی 
نمی بخشمت بخاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
برای هزارمین بارپرسید
تاحالاشده من دلت روبشکونم؟
منم برای هزارمین باربه دروغ گفتم
نه هیچ وقت
تامبادا دلش بشکنه....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام هــــــــوای بـارانی! 
از آدما دلگـــیر نشو ... تهمت زدن طبیعت آدم‌هاست ... 
وقتی به هوای بارانی میگویند ... خــــــراب ...!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
چیزی به اسم خیانت وجود نداره ... به اسم خریت وجود داره ...
تویی که زیادی اعتماد میکنی ... و اونی که سوء استفاده میکنه ... 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
در این زمانه
آدمها …!
حتی حوصله ندارند
به حرفهای سر زبانی یکدیگر گوش دهند …
چه برسد به اینکه بخواهند
سطر سطر روح ِ تــو را بخوانند …
در واژه نـامـه ی مجـازی ..!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
روبه روی من ایستادی با
سرِ پایین و چشم بارونی
گریه کردی و گفتی و رفتی
دل من موند و این پشیمونی
اشک هایی که پشت هم میریخت
یه جدایی که اتفاق افتاد…
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
وقتى با یک دست
نقاب هایشان را نگه داشته اند
و با دست دیگر
کلاه بر سرم مى گذارند
انتظار زیادیست
که بخواهم نوازشم کنند…!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی
وقتـــی بغــــض میکـــُنی
وقتـــی دآغونــــی
وقــــتی دلــِت شکــــستـ ه
دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ
انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :
"بیخـــیآل"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
آدمــای تـــنـها
آدمــای ســـختگــــیری نیســــــتن 
، فقــــــــــط، 
آدم "ســـخت" گـــــــیر میارن..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
פֿُـבایـا [!]
بَـراﮮ פֿـامـوشـﮯ شَـبـ هـاﮮ اِنـتِـظـارَمـ فَـقَـط  یِـڪ | فـوتـ | ڪـافـیـسـتـ
פֿـامـوشَـمـ ڪُـטּ [!] פֿَـسـتِـﮧ اَمـ. . .
+ ایـنـجـاسـتـ ڪِﮧ بـایَـב بِـگـﮯ פֿُـבایـا مَـטּ رَگـ گَـرבَלּ פـالـیـمـ نـیـسـ ، 2 בیـقِـﮧ بـیـا پـایـیـטּ ڪارِتـ בارَمـ
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
هوای مردن
بیخ گوش من است...
همان جایی که روزی...
رد نفس های تو بود....!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
کاش دنیا یکبار هم که شده
بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
دنیا مثل شهربازی شده ،
 جایزه بازی با آدما ،
 
 یه عروسک دیگست !
 
 
 
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط M-A-H-S-A-16 در تاریخ 1392/08/26 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک O,ALG F,NK Hخوشمل بودن بابایی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید خنده دار باشه برای بعضی آدم ها اما دیروز واقعا داغون بودم دلم براش تنگ شده طبق عادت صبح که از خواب بلند شدم گوشی رو گرفتم تا سلام و صبح بخیر بگم نوشتم رفتم رو اسمش یهو یادم امد گفت برو منم رفتم دیروز خودم و تا شب نگه داشتم دیگه نمیتونستم خودم و نگهدارم رفتم دو پاکت سیگار خریدم در دفترم و بستم و شروع کردم آهنگ گوش دادن و دیدن عکس و سیگار کشیدن شاید خنده دار باشه ولی خدایی کم اوردم این بار بدجور خــــــــــــــــدایا من خیلی اشتباه کردم درست اما یه نگاهی بهم بنداز نوکرتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 12,799