loading...
عاشقانه
daniel بازدید : 14 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)
بـلافـاصـله پـس از مـرگـم …
مـرا بـه خــاکــ نسپـاریــد؛
دوسـتـانــم عادتـــ دارنــد کـه…
دیــــر بیــاینـــــد…
--------------------------------------------------------------------------------------
گفته بودی: یا تو یا هیچکس!!!!
ولی من ساده انگار فراموش کرده بودم
که این روزها هیچکس هم برای خودش کسیست
کسی حتی مهم تر از من
--------------------------------------------------------------------------------------
لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد !
جلوى واژه ى نبــــــودن نوشته اند :
“عــــــــدم حضور شخصى یا چیزى”
همـــــــــــــــــین ! ;...
چقدر نبودن تــــــــــو را ســــــاده فرض مى کنند.
--------------------------------------------------------------------------------------
ایــن روزهـــا همــه بــه مــن 
دلـتــنـــگــی 
هــدیــه مـی دهنــد 
لطفـــا آتــش بــس اعــلام کــنید! 
بــه خـــدا 
تمــــامـ شــد 
دلـــــــــــم...!
--------------------------------------------------------------------------------------
نیمـہ شَب اَست اتـاقِ تـاریڪ تـَخت خوابـَـم بـآلِـش خـیسـَـم
و بــآز مَنـم ڪـہ اَز درد בِلتَنـــگے مُچـآلـہ میشَــوم زیـــرِ پَتـــو …
تمـآم اُستـخوآטּ هایـَـم تیـــــــر میکِشَـב
تَــ ــرڪ ڪَرבَטּ یــآב تــــو از تَـرڪ اِعتیـــــاב هَــم سَـختــ تـَـر اَستــ
--------------------------------------------------------------------------------------
فوق تخصص داری در تکه تکه کردن قلبم
   فقط گوش هایت را بگیر تا کر نشوی از فریاد هر تکه اش که می گوید . . .
میبینی این همانی ست که روزگاری دوستت داشت
--------------------------------------------------------------------------------------
هوای مردن
بیخ گوش من است...
همان جایی که روزی...
رد نفس های تو بود....!
--------------------------------------------------------------------------------------
به اخر خط رسید بودم ...
باید بهش ثابت میکردم  دوسش دارم ...
گفت اگه دوسم داری رگتو بزن ...
گفتم مرگ زندگی دست خداست ...
گفت دیدی دوسم نداری  ...
بهم بر خورد ...
تیغو برداشتم رگمو زدم ..
وقتی تو بغلش جون میدادم  ...
آروم زیر لب گفت  ...
اگه دوستم داشتی چرا تنهام گذاشتی ...
--------------------------------------------------------------------------------------
آכم بعضـﮯ وقتا بایـכ بــﮧ خوכش یه سیلـﮯ بزنــﮧ و بگــﮧ:
احمق نمیخواכت
انقـכ خوכتو ڪوچیڪ نـڪטּ...!
--------------------------------------------------------------------------------------
و من امشبم مثل هر شب خرابه حالم...
و تو هر روز بهتر از دیروز... 
چه قدر تفاوت بین منو تو...که من پر از تو تو تهی از منی...
درد داره اینا درد........... !!
--------------------------------------------------------------------------------------
\"دوستتـ دارمـ\" خیلیـ قدیمیـ شدهـ...
عاشقـ همـ کهـ نیستمـ...
بطریـ و سیگار رابیاور تا
کمیـ ادایـ آدمهایـ خوشبختـ را در بیاورمـ...
--------------------------------------------------------------------------------------
دیوانگی های دلم را به دل نگیر !
دست خودش نیست ، طفلک باور کرده بود دروغ دوست داشتنت را …

 

 http://image.and-share.ir/out.php/i80492_AvazakirLove10781.jpg
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید خنده دار باشه برای بعضی آدم ها اما دیروز واقعا داغون بودم دلم براش تنگ شده طبق عادت صبح که از خواب بلند شدم گوشی رو گرفتم تا سلام و صبح بخیر بگم نوشتم رفتم رو اسمش یهو یادم امد گفت برو منم رفتم دیروز خودم و تا شب نگه داشتم دیگه نمیتونستم خودم و نگهدارم رفتم دو پاکت سیگار خریدم در دفترم و بستم و شروع کردم آهنگ گوش دادن و دیدن عکس و سیگار کشیدن شاید خنده دار باشه ولی خدایی کم اوردم این بار بدجور خــــــــــــــــدایا من خیلی اشتباه کردم درست اما یه نگاهی بهم بنداز نوکرتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 12,844