loading...
عاشقانه
daniel بازدید : 10 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)
احتیاط !
در این شهرِ لاکردار
تمام کوچه باغ های عاشقی
به اتوبان های تنهایی وصل می شوند

------------------------------------------------------------------------------------

دلم گرفته مردم همه نامردند
فقط من مانده ام تنها تر از همیشه
بازیچه شدم بازیچه عده ای که به خیال خود عاشقانه دوستم داشتند
لعنت به این عشق
چقدر درد دارد خنجری که از پشت فرو می آورند
اما در قبال آن فقط سر به زیر می افکنند و میگویند
           ببخش......

------------------------------------------------------------------------------------

گاهـــی احساس می کنمــ 
روی دستـــــ خـدا مــانده اَمــ
خســته اَش کردمـــــ 
خــودش هم نــمــیــدانـــــــد 
با من چــه کـنـد؟؟؟

------------------------------------------------------------------------------------

دخـتـــرانــــــ بـــــی تـقصیــــرانـــــد ..!!
ایـنــ روزهــا، آدـــم نمـــی بیننــد، تـا برایـشـ ×حـــــــــــــــــوا× شونــد

------------------------------------------------------------------------------------

لحظه هایی که دوستش ندارم
گفته باشم ! 
من درد میکشم
تو اما چشم هایت را ببند 
سخت است بدانم می بینی 
و بی خیالی

------------------------------------------------------------------------------------

بعضی‌ انسان‌ها با چشمهاشون گریه نمیکنن ، پا میشن ، یه سیگار بر میدارن و
 میرن تو 
بالکن . . .

------------------------------------------------------------------------------------

بهم گفت:یه آرزو دارم برام دعاکن! چه شبهاکه اشک ریختم وبرایش دعاکردم،
اماحیف که نمیدانستم آرزویش جدایی ازمن بود …
------------------------------------------------------------------------------------
تو به احساست بیاموز نفس نکشد
هوای دل ها الوده استاینجا فاصله یک عشق تا
 عشق بعدییک نخ سیگار 
است

------------------------------------------------------------------------------------

برایـ بعضــ ـــیـ دردـهــ ـآ نهــ میتوانـ گریــــــهـ کَـ ـــرد .
 
:.. نهــ میتوانـ فریــ ــــــآد زد ..:
 
:برایـ بعضـــیـ دردـهـ ـآ:
 
. ..فقـــ ــط میتوانـ .. .
 
::نگــــآهـ کَـ ـرد و ::
 
: .. بی صـــــ ــدا شـکستـ .. :

------------------------------------------------------------------------------------

دیگــِـہ نَـہ بَحث میکـُــنَم
نـَــہ تُوضــــیح میخــــوآم
نـَــہ دُنبـــآل ِ دَلیل میگـَـــردم
فَقــط میبیــنَم و فآصلـــِــــہ میگیـــرَم...!
و
فـــَـــــقــــــط ســــــــُـــــــــــــکوت...

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

آدم ها برای هم سنگ تمام می گذارند ، اما نه وقتی که در کنارشان هستی ، نه !

آنجا که در میان خاک خوابید ، سنگ را تمام می گذارند و می روند

------------------------------------------------------------------------------------

می خندم !
تظاهـــــر به شادی میکنم !
حرف میزنم مثل همه ...
اما ...
خیلی وقت است مرده ام !
خیلی وقت است دلم می خواهد روزه ی سکوت بگیـرم !
دلم می خواهد ببارم ...
و کسی نپرسد چرا ... !
این روزها فقط ادای زنده ها را در میاورم ....

------------------------------------------------------------------------------------

کاش می توانستم راحت حرف بزنم …
چیزی بگویم از دلتنگی …
میان آدم های که در این اتاق مجازی جمع شدند …
فقط می گویم منم دلتنگم

------------------------------------------------------------------------------------

اشک ها قطره نیستند بلکه کلماتى هستند که مى افتند
فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسى را که معنى این کلمات را بفهمد …

------------------------------------------------------------------------------------

نقـش یـــک درخــت خشک را
در زنـدگی بازی میکـنم
نمیـدانم که بایـد چشم انتظار بهار باشم
یا هیزم شکن پـیــر...!!

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید خنده دار باشه برای بعضی آدم ها اما دیروز واقعا داغون بودم دلم براش تنگ شده طبق عادت صبح که از خواب بلند شدم گوشی رو گرفتم تا سلام و صبح بخیر بگم نوشتم رفتم رو اسمش یهو یادم امد گفت برو منم رفتم دیروز خودم و تا شب نگه داشتم دیگه نمیتونستم خودم و نگهدارم رفتم دو پاکت سیگار خریدم در دفترم و بستم و شروع کردم آهنگ گوش دادن و دیدن عکس و سیگار کشیدن شاید خنده دار باشه ولی خدایی کم اوردم این بار بدجور خــــــــــــــــدایا من خیلی اشتباه کردم درست اما یه نگاهی بهم بنداز نوکرتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 12,833