loading...
عاشقانه
daniel بازدید : 38 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

♥امـروز


چقـבر בلتنگـ בیروزے هسـتم 


ڪـــہ میگفـتــے


فـرבایـت را میسازم

-----------------------------------------------------------------------
گــاهــی ..
آنـکـس کـه مـی خـنـدد و مـی خـنـدانـد.. 
مـیـخـواهـد حـواسـت را از چـشـمـانِ گــریــانـش پــَرت کـنـد ..
-----------------------------------------------------------------------
خدایا …
هیچ می دانی که همیشه به موقع به دادِ دلم...
تو می رسی ؟؟!
آنجا که خسته ام ...
آنجا که دل شکسته ام ...
آنجا که ازهمه ی عالم و آدم گسسته ام ...
همیشه تو همان دستی هستی که
می گیری از دلم غبارِغمها را،
خـــــــــــــــــــدایا….. ســـپـــــاس
-----------------------------------------------------------------------
به سلامتی كلاغها كه مترسك را تنها نمیزارن........
-----------------------------------------------------------------------
ایــــــن روزهــــ ــــا ...
پـٌـــرم از لـحـظــــــــه هـایـی کـــــه ,
" دوســتشــــــــان " نـــــدارم ...................!
-----------------------------------------------------------------------
تــــــــــــــو چای می نوشی ...
غافل ازینکه کــــــــــــــــسی اینجاست  ...
که به فنجان درون دستهایت هم حـــــــــــسادت می کند ... !!!
-----------------------------------------------------------------------
آه.............
چه شبی بود امشب !!!!!
خیلی ها بودیم.....
من...
خیابون...
شب.....
ماه...
سکوت...
و یه فندک و چند نخ سیگار....!
-----------------------------------------------------------------------
لعنتـــــــــــی........
هنــــوز هــــم.....
تمــــــام رویـــــای مــــــن.....
به هـــم ریختــــن مــــوهــــایــــــــت اســــت......
-----------------------------------------------------------------------
وقتی به کسی بطور کامل و بدون هیچ شک و تردیدی اعتماد می کنید در نهایت دو نتیجه کلی خواهید داشت :
شخصی برای زندگی  یا   درسی برای زندگی ...
من درس میگیرم تو هر رابطه ای که تمام میشه 
از باران هم درس قشنگی گرفتم 
-----------------------------------------------------------------------
شکستن دل به شکستن دنده میماند
از بیرون همه چیز روبه راه است
اما ....
هر نفس درد است که میکشی !
-----------------------------------------------------------------------
می گویند عشق آنست که به او نرسی
و من می دانم چرا …!
زیرا در روزگار من،
کسی نیست که زنانه عاشق شود
و مردانه بایستد…
-----------------------------------------------------------------------
احساس میکنم به هم وابسته شده ایم
                                   دو عاشق 
 به دور از هرگونه شهوت
                                هرگونه دروغ
فقط برای هم تا همیشه
تا آخرین نفس.....
تا آن لحظه که نفسی برای فرو دادن نفس تو داشته باشم
 همدم من.....سیگار من
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید خنده دار باشه برای بعضی آدم ها اما دیروز واقعا داغون بودم دلم براش تنگ شده طبق عادت صبح که از خواب بلند شدم گوشی رو گرفتم تا سلام و صبح بخیر بگم نوشتم رفتم رو اسمش یهو یادم امد گفت برو منم رفتم دیروز خودم و تا شب نگه داشتم دیگه نمیتونستم خودم و نگهدارم رفتم دو پاکت سیگار خریدم در دفترم و بستم و شروع کردم آهنگ گوش دادن و دیدن عکس و سیگار کشیدن شاید خنده دار باشه ولی خدایی کم اوردم این بار بدجور خــــــــــــــــدایا من خیلی اشتباه کردم درست اما یه نگاهی بهم بنداز نوکرتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 12,816