loading...
عاشقانه
daniel بازدید : 15 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)
 
کاشکی یکی بود که فقط با یکی بود …
--------------------------------------------------------------------------------------
در این سو
دلی نگران مشغول یادت
آن سو
تــــو
با دیگریـــــ ـــ ــ ـ
--------------------------------------------------------------------------------------
بیخودی به خودت زحمت نده!
این بَذرهای تنفــر
که در دلم می کاری
هرگــــز جوانه نخواهد زد !
--------------------------------------------------------------------------------------
 
نشانه میگیری
سنگ می اندازی و بعد خنده کنان !
لِی .. لِی .. لِی ..
پای میکوبی و میروی !
بد جور با دلم “بــــــــــازی” میکنی !
--------------------------------------------------------------------------------------
یادش بخیر…
‏”من بودم و تو”
او بود و دیگری…
این روزها…
‏”تویی و او”
من ماندم و خدا
--------------------------------------------------------------------------------------
سخت است ؛ خیلی سخت !
وقتی بدانی او کجای زندگی توست ،
اما ندانی تو کجای زندگی او هستی !
--------------------------------------------------------------------------------------
درد دارد وقتی من عاشقانه هایم را می نویسم ،
دیگران یاد عشقشان میفتند و تو هنوز بی خیالی !
--------------------------------------------------------------------------------------
هر که مرا دید ،
تو را نفرین کرد …
و من حواس خدا را پرت کردم که مبادا بشنود …!
--------------------------------------------------------------------------------------
♥تمــام ِ غصـه هـاے دنیـآ را مے تـوان با یک جمله تحـمل کرد :
خدایــا ! مے دانــم کـه مے بینـے ..
--------------------------------------------------------------------------------------
♥کـ ـآشـ مـــــے شـ ـد ...
یکــ لحظـ ـهـ جآیمــآنـ رآبآ همـ عوضـ کنیمـ ...
شآیـد تُــ میفهمیدے چهـقـدر بے انصآفے .
و منـ مـــــے فهمیـ ـدمـ چـ ـرآ
--------------------------------------------------------------------------------------
♥حالے که پریشان است
احتیاج به آرامش בارב....
نه سرزنش!
کاش....
مے فهمیـבن.....
--------------------------------------------------------------------------------------
♥گـاهـﮯ تـو …
گـاهـﮯ یـاבِ تـو …
گـاهـﮯ هَـمـ غَـمِـ تـو …
آפֿَـر ایـטּ “تـو” ڪـارِ مَـرا تَـمـامـ مـﮯ ڪُـنَـב [!]
عکس در حال بارگذاری است. لطفا چند لحظه صبر کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید خنده دار باشه برای بعضی آدم ها اما دیروز واقعا داغون بودم دلم براش تنگ شده طبق عادت صبح که از خواب بلند شدم گوشی رو گرفتم تا سلام و صبح بخیر بگم نوشتم رفتم رو اسمش یهو یادم امد گفت برو منم رفتم دیروز خودم و تا شب نگه داشتم دیگه نمیتونستم خودم و نگهدارم رفتم دو پاکت سیگار خریدم در دفترم و بستم و شروع کردم آهنگ گوش دادن و دیدن عکس و سیگار کشیدن شاید خنده دار باشه ولی خدایی کم اوردم این بار بدجور خــــــــــــــــدایا من خیلی اشتباه کردم درست اما یه نگاهی بهم بنداز نوکرتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 12,818