loading...
عاشقانه
daniel بازدید : 12 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

یاد سهراب بخیر!

آن سپهری که تا لحظه ی خاموشی گفت:

تو مرا یاد کنی یا نکنی

باورت گر بشود، گر نشود

حرفی نیست؛

اما...

نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست!

------------------------------------------------------------------------

اگـــَـــــر دیوانگی نـیـسـت پَس چیست ؟

وقتی در این دُنیای بـه این بزرگـــی . . .

دلت فقط هـــــَـــــوای یک نفر را میڪُند…!

------------------------------------------------------------------------

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی

------------------------------------------------------------------------

میان این همه مفاهیم پیچیده ریاضی تنها حکایت اعداد فرد را خوب آموخته بود

” فرد ” آن یک نفر است که وقتی زوج ها با هم میروند،

او باید یک تنه جور تنهایی اش را بکشد …

------------------------------------------------------------------------

روزی که دیدمت آرام خندیدم

به خود گفتم:زندگی

زیبا بود...

آه...

... ولی افسوس او مرا هرگز ندید

حتی پرپر شدنم را در جلوی پاهانش

روزی که رفت من هم رفتم

او به دوام و من به فنا

کاش هرگز او را نمیدیدم کاش

روزی که دیدمش دنیا آبی بود

زیبا بود

مثل خواب

مثل برف

مثل باران

ولی رفتنی...

اما حال دنیا سیاه است

مثل کابوس

مثل سرما

مثل شب

ولی تا کی؟

کاش هرگز نمیدیدمت کاش 

------------------------------------------------------------------------

در ارتفاع نفهــــمی/رویاهای شبانه را می بافیـــــم

خو کرده ایم/سر به زیــر به این مــرداب

باخبریم از مــــــرگِ "خنده"

به دوش می کشـــــیم جسد "اعتماد" را

به شکلِ غم انگیــــــزی در این حوالی نا هماهنگی ست

کســـی منکـــــر نیست جرع شدنش را...

 

هــــــــــــــــــی

می خواهــــــــم جیغ باشم در این روزهــای غمـــــــزده

------------------------------------------------------------------------

فقط چند دقیقه دیگر طاقت بیاور / لحظه های آخر است

 

من که بروم تو میمانی و خلوت بیکاری که همیشه خواهان دارد

 

من خودم را گم کرده ام / نمیدانم کجا هستم

 

شاید در گوشه پرت دنیا باشم

 

تو هم کبریت هایت را گم کرده ای / نه میتوانی رخوت هایم را به آتش بکشی

 

نه میتوانی سیگارم را روشن کنی

 

سیگارم را زیر پا له میکنم درست همان کاری که رخوت هایم با من میکنند

------------------------------------------------------------------------

 

روز های عجیبی است همه از هم گله دارند

 

خدا در سکوت است همه از او طلب حوصله دارند

 

عشق واژه غریبی است همه از او واهمه دارند

 

انسان در سقوط است همه برایش نقشه وتوطئه دارند

------------------------------------------------------------------------

ببین هیچی نگو

 

فقط یه دقیقه بیا بشین اینجا

 

کنارم

 

دلتنگم

 

همین....

------------------------------------------------------------------------

وقــتـی ازم مــی پـرسی که خوبـی و من میگم: ای بد نیستم..

 

یعنی بدم !

 

خیلی هم بدم !!

 

پس نگو خدا رو شکر !

------------------------------------------------------------------------

وقتـــی دلـــت گــرفتـــه

 

وقتـــی غمگینـــی

 

وقتـــی از زنـــدگـــی سیــــری…

 

حـــواستـــو خیلـــی جمـــع کـــن چـــون طعمــــه خــوبـــی هستــــی..

------------------------------------------------------------------------

از کسی که دلش گرفته نپرسید چرا؟

 

آدما وقتی نتونن دلیل ناراحتیشونو بگن

 

دلشون بیشتر میگیره.......

 

سعی کنید آرومش کنید با حرفاتون نه چراهاتون

 

------------------------------------------------------------------------

کاش اون لحظه ای که یکی ازت می پرسه" حالت چطوره؟ "

 

و توجواب می دی " خوبم" ،

 

کسی باشه که محکم بغلت کنه

 

و آروم تو گوشت بگه

 

می دونم خوب نیستی

------------------------------------------------------------------------

به روزها دل مبند،

 

روزها به فصل که میرسند رنگ عوض می کنند،

 

با شب بمان،

 

شب گرچه تاریک است،

 

لیکن همیشه یکرنگ است...!

------------------------------------------------------------------------

بــــــــارانـ بهـــانهـ بــــود تـا در زیــر چـتـــــر مـنــ تـا انـتـهـــایــ کـوچـهـ بـیـایـیـــ،

 

کــاشـ نـهـ کـوچـهـ انـتـهــا داشــتــ نـهـ بــــــارانــ بـنـد مـیــ آمـــــــــد....

 

------------------------------------------------------------------------

طناب خودخواهی تو همچو پیچک

 

به تن خشک و عاشق من پیچیده

 

حتی دگر نای نفس کشیدن برایم نیست

 

من عاشق بودم , هستم , اما تو...

 

تو درگیر کسی بودی و هستی که آتش خودخواهیش

 

حتی تورا نیز سوزاندهش

------------------------------------------------------------------------

خوب هم که باشی ، بسکه بدی دیده اند

 

خوبیهایت را باور نمی کنند!

 

نفرین به شهری که غریبه ه در ان اشناترند!!!

------------------------------------------------------------------------

هیچ حسرتی بالاتر از این نیست

 

که ارزوی چیزی رو داشته باشی که تا بود و داشتیش قدرشو

 

نمی دونستی!!!

------------------------------------------------------------------------

پاییزی شدم
تا شاید خش خش کنان از روی غزلهایم گذر کنی
یادم نبود تو این روزها حتی با زمینی که من در انم قهری!!!
SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شاید خنده دار باشه برای بعضی آدم ها اما دیروز واقعا داغون بودم دلم براش تنگ شده طبق عادت صبح که از خواب بلند شدم گوشی رو گرفتم تا سلام و صبح بخیر بگم نوشتم رفتم رو اسمش یهو یادم امد گفت برو منم رفتم دیروز خودم و تا شب نگه داشتم دیگه نمیتونستم خودم و نگهدارم رفتم دو پاکت سیگار خریدم در دفترم و بستم و شروع کردم آهنگ گوش دادن و دیدن عکس و سیگار کشیدن شاید خنده دار باشه ولی خدایی کم اوردم این بار بدجور خــــــــــــــــدایا من خیلی اشتباه کردم درست اما یه نگاهی بهم بنداز نوکرتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 12,853